Strand Fotoklubb er på instagram.

Strand Fotoklubb har nå opprettet sin egen instagramkonto med brukernavn #strandfotoklubb. Raymond Eckholm har lagt ut et par innlegg på Strand Fotoklubb sin Facebook- side med informasjon om bruk, samt en video om hvordan du oppretter og bruker din egen instagramkonto. Det er viktig at klubbens medlemmer legger ut bilder med #strandfotoklubb, gir kommentarer eller trykker likes på bildene som legges ut på klubbens instagramkonto. Dette for å nå ut til flest mulig potensielle nye medlemmer. Vi vil oppfordre klubbens medlemmer til:

1. Dersom du allerede har en egen instagramkonto, gi info om dette til Raymond som en kommentar til aktuelt innlegg på klubbens facebook- side. Da vil han registrere klubben som følger til din instagramkonto.

2. Dersom du ikke har egen instagramkonto kan du registrere dette ved hjelp av instruksjonsvideo som Raymond har laget. Denne ligger som et eget innlegg på klubbens facebook- side.

3. Vi ønsker å presentere klubbens medlemmer på klubbens instagramkonto. Du kan sende aktuell tekst om deg selv til Raymond via messenger på facebook, samt legge ut et bilde du vil presentere på din egen instagramkonto. Raymond reposter bildet sammen med aktuell tekst på klubbens instagramkonto. Se eget innlegg om dette på klubbens facebook- side.

Vi håper også å ha litt praktisk gjennomgang av dette på neste klubbmøte, men det er jo uvisst om når dette vil bli avholdt!