Møteaktivitet høsten 2021 og Ryfylkekalenderen 2022

Da begynner verden å bli noe mer normalisert. Vi vil dermed starte klubbens ordinære møteaktivitet fra november 2021 og vi har satt opp møter følgende dager:

Tirsdag 2 november kl 19.00 i Tau Aktivitetshus. Medlemmenes egne bilder. Inntil 5 medlemmer har en billedpresentasjon på 15-20 min, se kommentar om dette nedenfor. I tillegg vil Ryfylkekalenderen 2022 bli presentert og delt ut.

Tirsdag 7 desember kl 19.00 i Tau Aktivitetshus. Medlemmenes egne bilder. Inntil 5 medlemmer har en billedpresentasjon på 15-20 min, se kommentar om dette nedenfor.

Vi vil legge opp til månedlige møter første tirsdag i hver måned også etter nyttår, vi kommer tilbake til program mot slutten av året.
Stavanger Foto skal ha fotomesse i første halvdel av november (5 – 14 november). Vi regner med at det er en del interessante arrangementer knyttet til denne messen. Info om dette vil bli sendt ut når denne foreligger.

Strand Fotoklubb med 1. klasses transport på Helgøy.

Fotoklubben har ikke hatt ordinære klubbmøter siden mars 2020. Vi regner med at medlemmene sitter inne med en rekke bilder tatt det siste 1,5 året for presentasjon på klubbmøtene. Vi har dermed valgt å sette av møtene i høst til presentasjon av medlemmenes egne bilder. Hvert medlem presenterer inntil 30 bilder. Vi vil avklare hvem som skal presentere bilder på det enkelte møte før møtet. Info om dette vil bli gitt i egen epost.
Vårt ordinære møtelokale i Tau Aktivitetshus blir sannsynligvis benyttet som vaksinelokale. Vi må dermed sannsynligvis benytte et annet møtelokale, men møtet vil uansett bli avholdt i Tau Aktivitetshus.

Fotoklubben fortsetter tradisjonen med å gi ut Ryfylkekalenderen og en kalenderkomite har utarbeidet Ryfylkekalenderen 2022. Denne er nå under trykking og vil være klar for markedet i slutten av oktober.