Klubbmøte tirsdag 13/10 – besøk av Wenche Nag

Høstens første klubbmøte blir tirsdag 13 oktober kl 19.00 i Tau Aktivitetshus. Raymond Eckholm tar en praktisk gjennomgang av bruk av instagram og gir oss tips knyttet til arbeidsflyt og utlegging av innlegg. Fotoklubben ha nå en egen instagramkonto og det er ønskelig at klubbens medlemmer bidrar til økt aktivitet knyttet til denne kontoen.

Vi får også besøk av Wenche Nag som vil holde foredrag om sine fotoaktiviteter, herunder arbeidsflyt og arbeidsmetoder. Wenche hadde sommeren 2019 fotoutstilling i Rosehagen. Hun er fra Solbakk, men bor nå i Oslo. Ifølge Wenche selv vil hun legge vekt på følgende i foredraget:

«I presentasjonen kommer jeg til å vise litt ulike stilarter og teknikker jeg har vært innom inkludert de mer maleriske, surrealistiske som jeg viste i Rosehagen pluss reisefotografi/-portretter. Jeg har nok mest å si rundt motivvalg, komposisjon og fargebruk i de ulike genrene jeg har vært innom. Jobber for tiden med å bli bedre på arbeidsflyt og bildebehandling så kan nok snakke litt om det også.»

Foto: Wenche Nag

Møt dermed opp til en hyggelig fotokveld. Vi vil forholde oss til gjeldende smittevernregler.  Ta håndsprit ved ankomst til aktivitetshuset. Det skal være plassert håndsprit i inngangsområdet. Husk avstandsreglene til øvrige møtedeltakere.

Foto: Wenche Nag