Fotoklubbens utstilling 15 – 27 april

Da er det klart for utstilling som fotoklubben har sammen med Breidablikk Maleklubb i Direktørboligen på Jørpeland. 14 av våre medlemmer bidrar med til sammen 37 bilder i utstillingen. Ikke uventet tar de fleste bildene utgangspunkt i naturen, men det er stor variasjon i motiver og billedtolkninger. Utstillingen har også en relativ stor andel sort-hvitt bilder.

Utstillingen åpner lørdag 15 april kl 12.00 og avsluttes torsdag 27 april. Se egen plakat over åpningstider nedenfor.

Foto: Hans Widerøe

Direktørboligen er nabohuset til Rosehagen mot nord. Inngang fra stikkvegen fra krysset mellom Verkshotellet og boligblokkene i Trebyen.

Foto: Leif Bruntveit

Utstillingen arrangeres sammen med Breidablikk Maleklubb som stiller ut en rekke arbeider i ulike teknikker. Merk også billedforedraget til fotoklubbmedlem Ove S. Førland onsdag 19 april kl 18.00 med tittel «Jørpelandsheia, mangfold i låghei og fjell». Ove er en kunnskapsrik person som her vil ta oss med til sitt eget villmarksparadis.